No full text
Article for a general audience (Diverse speeches and writings)
Education: Impacts de l’alternance sur la formation des étudiants et sur le développement des entreprises – Etude de cas Trendy Foods – B2B Marketplace
Hosay, Nathalie; Wouters, Sandrine; Standaert, Willem
2024
 

Files


Full Text
No document available.

Send to



Details



Disciplines :
Marketing
Author, co-author :
Hosay, Nathalie ;  HEC Liège : Relations extér. et communication
Wouters, Sandrine ;  Université de Liège - ULiège > Ecole de Gestion de l'Université de Liège
Standaert, Willem  ;  Université de Liège - ULiège > HEC Liège : UER > UER Management : Marketing and Strategy
Language :
French
Title :
Education: Impacts de l’alternance sur la formation des étudiants et sur le développement des entreprises – Etude de cas Trendy Foods – B2B Marketplace
Publication date :
2024
Journal title :
Spirit of Management
Publisher :
HEC-ULg, Liège, Belgium
Available on ORBi :
since 22 December 2024

Statistics


Number of views
9 (0 by ULiège)
Number of downloads
0 (0 by ULiège)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBi