Contribution to collective works (Parts of books)
Les pratiques didactiques dans l’Égypte gréco-romaine et byzantine : bilan et progrès récents
Carlig, Nathan
In pressIn Liard, Florence (Ed.) Penser l’innovation dans l'antiquité classique :  entre continuité et rupture aux traditions
Peer reviewed
 

Files


Full Text
NCarlig_PratiquesDidactiquesBilanProgrès.pdf
Embargo Until 01/Jan/2026 - Author preprint (582.32 kB)
Request a copy

All documents in ORBi are protected by a user license.

Send to



Details



Keywords :
École antique; papyrus; Égypte gréco-romaine et byzantine; Paideia; Christianisme
Disciplines :
Classical & oriental studies
Author, co-author :
Carlig, Nathan ;  Université de Liège - ULiège > Département des sciences de l'antiquité
Language :
French
Title :
Les pratiques didactiques dans l’Égypte gréco-romaine et byzantine : bilan et progrès récents
Publication date :
In press
Main work title :
Penser l’innovation dans l'antiquité classique :  entre continuité et rupture aux traditions
Editor :
Liard, Florence;  Université Saint-Louis - Bruxelles [BE]
Publisher :
Presses Universitaires de Louvain, Louvain-la-Neuve, Belgium
Collection name :
Fervet Opus
Peer reviewed :
Peer reviewed
Available on ORBi :
since 22 December 2024

Statistics


Number of views
6 (0 by ULiège)
Number of downloads
1 (1 by ULiège)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBi