No full text
Article (Scientific journals)
Les nouvelles stratégies européennes vers le marché audiovisuel américain
Lange, André
1988In IMCOM. Recue de l'Institut méditerranéen de la communication, (Décembre 1988)
Editorial reviewed
 

Files


Full Text
No document available.

Send to



Details



Keywords :
politique audiovusuelle; marché audiovisuel; groupes de communication; stratégies
Disciplines :
Performing arts
Communication & mass media
Political science, public administration & international relations
Author, co-author :
Lange, André  ;  ULg - Université de Liège [BE] > Section Information etg Arts de Diffusion
Language :
French
Title :
Les nouvelles stratégies européennes vers le marché audiovisuel américain
Publication date :
December 1988
Journal title :
IMCOM. Recue de l'Institut méditerranéen de la communication
ISSN :
0992-6240
Publisher :
Institut méditérranéen de la communication, Marseille, France
Issue :
Décembre 1988
Peer reviewed :
Editorial reviewed
Available on ORBi :
since 29 September 2024

Statistics


Number of views
16 (0 by ULiège)
Number of downloads
0 (0 by ULiège)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBi