No full text
Expert report (Reports)
Le marché mondial du cinéma et de l’audiovisuel, 2ème édition
Lange, André; Hancock, David
1991
 

Files


Full Text
No document available.

Send to



Details



Keywords :
marché audiovisuel; cinéma; télévision; groupes de communication
Disciplines :
Performing arts
Communication & mass media
Special economic topics (health, labor, transportation...)
Author, co-author :
Lange, André  ;  IDATE - Institut de l'audiovisuek et des télécommunications en Europe
Hancock, David;  IDATE - Institut de l'audiovisuek et des télécommunications en Europe
Language :
French
Title :
Le marché mondial du cinéma et de l’audiovisuel, 2ème édition
Publication date :
1991
Publisher :
IDATE - Institut de l'audiovisuek et des télécommunications en Europe, Montpellier, France
Commissioned by :
IDATE - Institut de l'audiovisuek et des télécommunications en Europe
Funders :
IDATE - Institut de l'Audiovisuel et des Télécommunications en Europe
Available on ORBi :
since 28 September 2024

Statistics


Number of views
6 (3 by ULiège)
Number of downloads
0 (0 by ULiège)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBi