Contribution to collective works (Parts of books)
Comment apprendre avec des troubles de l’attention ou de la mémoire ?
Majerus, Steve
2024In Magerotte, Ghislain; Beaurain, Cécile; Lebeer, Jo (Eds.) Vers une école inclusive
Editorial reviewed
 

Files


Full Text
2024_DeBoeck_EcoleInclusive.pdf
Publisher postprint (532.76 kB)
Request a copy

All documents in ORBi are protected by a user license.

Send to



Details



Disciplines :
Education & instruction
Treatment & clinical psychology
Neurosciences & behavior
Author, co-author :
Majerus, Steve  ;  Université de Liège - ULiège > Psychologie et Neuroscience Cognitives (PsyNCog)
Language :
French
Title :
Comment apprendre avec des troubles de l’attention ou de la mémoire ?
Publication date :
2024
Main work title :
Vers une école inclusive
Author, co-author :
Magerotte, Ghislain
Beaurain, Cécile
Lebeer, Jo
Publisher :
DeBoeck Supérieur, Louvain-la-Neuve, Belgium
Pages :
110-130
Peer reviewed :
Editorial reviewed
Available on ORBi :
since 12 April 2024

Statistics


Number of views
4 (0 by ULiège)
Number of downloads
0 (0 by ULiège)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBi