Paper published in a book (Scientific congresses and symposiums)
Teaching Entropy at Bachelor Level in a Conceptual Change Perspective
Natalis, Vincent; Quinton, Loïc; Leyh, Bernard
2021In New Perspectives in Science Education Conference Proceedings
Peer reviewed
 

Files


Full Text
6381-CHEM4971-FP-NPSE10.pdf
Author postprint (547.9 kB)
Download

All documents in ORBi are protected by a user license.

Send to



Details



Disciplines :
Chemistry
Author, co-author :
Natalis, Vincent  ;  Université de Liège - ULiège > Département de chimie (sciences) > Didactique des sciences chimiques ; Université de Liège - ULiège > Unités de recherche interfacultaires > Unité de recherche en didactique et formation des enseignants (DIDACTIfen)
Quinton, Loïc  ;  Université de Liège - ULiège > Département de chimie (sciences)
Leyh, Bernard  ;  Université de Liège - ULiège > Département de chimie (sciences) > Didactique des sciences chimiques ; Université de Liège - ULiège > Centres généraux > CEntre de Formation des Enseignant·es (CEFEN)
Language :
English
Title :
Teaching Entropy at Bachelor Level in a Conceptual Change Perspective
Alternative titles :
[fr] Enseigner l'entropie au niveau bachelier dans la perspective du changement conceptuel
Publication date :
19 March 2021
Event name :
New Perspectives in Science Education
Event place :
Florence, Italy
Event date :
18/03/2021-19/03/2021
Audience :
International
Main work title :
New Perspectives in Science Education Conference Proceedings
Publisher :
Filodiritto Publisher, Florence, Italy
ISBN/EAN :
979-12-80225-14-6
Peer reviewed :
Peer reviewed
Available on ORBi :
since 12 March 2024

Statistics


Number of views
4 (1 by ULiège)
Number of downloads
7 (1 by ULiège)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBi