Unpublished conference/Abstract (Scientific congresses and symposiums)
Une articulation entre formation et évaluation pour développer la réflexivité des futurs enseignants de mathématiques en formation initiale
Balhan, Kevin
2022DIDACTifen 2022: Évaluation et didactiques, évaluation et formation des enseignants. Des couples maudits ?
Editorial reviewed
 

Files


Full Text
ColloqueDidactifen2022.pdf
Author postprint (2.54 MB)
Request a copy

All documents in ORBi are protected by a user license.

Send to



Details



Keywords :
Evaluation; Formation
Disciplines :
Education & instruction
Author, co-author :
Balhan, Kevin ;  Université de Liège - ULiège > Centres généraux > CEntre de Formation des Enseignant·es (CEFEN)
Language :
French
Title :
Une articulation entre formation et évaluation pour développer la réflexivité des futurs enseignants de mathématiques en formation initiale
Publication date :
04 July 2022
Event name :
DIDACTifen 2022: Évaluation et didactiques, évaluation et formation des enseignants. Des couples maudits ?
Event organizer :
DIDACTifen
Event place :
Liège, Belgium
Event date :
4 et 5 juillet 2022
Audience :
International
Peer reviewed :
Editorial reviewed
Available on ORBi :
since 22 January 2024

Statistics


Number of views
2 (1 by ULiège)
Number of downloads
0 (0 by ULiège)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBi