Login
EN
[EN] English
[FR] Français
Login
EN
[EN] English
[FR] Français
Give us feedback
Explore
Search
Special collections
Statistics
News
Help
Start on ORBi
Deposit
Profile
Publication List
Add your ORCID
Tutorials
Legal Information
Training sessions
About
What's ORBi ?
Impact and visibility
Around ORBi
About statistics
About metrics
OAI-PMH
ORBi team
Release Notes
Back
Home
Detailled Reference
Request a copy
Unpublished conference/Abstract (Scientific congresses and symposiums)
Une articulation entre formation et évaluation pour développer la réflexivité des futurs enseignants de mathématiques en formation initiale
Balhan, Kevin
2022
•
DIDACTifen 2022: Évaluation et didactiques, évaluation et formation des enseignants. Des couples maudits ?
Editorial reviewed
Permalink
https://hdl.handle.net/2268/311704
Files (1)
Send to
Details
Statistics
Bibliography
Similar publications
Files
Full Text
ColloqueDidactifen2022.pdf
Author postprint (2.54 MB)
Request a copy
All documents in ORBi are protected by a
user license
.
Send to
RIS
BibTex
APA
Chicago
Permalink
X
Linkedin
copy to clipboard
copied
Details
Keywords :
Evaluation; Formation
Disciplines :
Education & instruction
Author, co-author :
Balhan, Kevin
;
Université de Liège - ULiège > Centres généraux > CEntre de Formation des Enseignant·es (CEFEN)
Language :
French
Title :
Une articulation entre formation et évaluation pour développer la réflexivité des futurs enseignants de mathématiques en formation initiale
Publication date :
04 July 2022
Event name :
DIDACTifen 2022: Évaluation et didactiques, évaluation et formation des enseignants. Des couples maudits ?
Event organizer :
DIDACTifen
Event place :
Liège, Belgium
Event date :
4 et 5 juillet 2022
Audience :
International
Peer reviewed :
Editorial reviewed
Available on ORBi :
since 22 January 2024
Statistics
Number of views
11 (2 by ULiège)
Number of downloads
1 (1 by ULiège)
More statistics
Bibliography
Similar publications
Contact ORBi