Article (Scientific journals)
L’école d’été comme sémiotique de terrain. Positions de savoir dans un dispositif d’enquête urbaine
Provenzano, François; Bonaccorsi, Julia; Darcis, Damien et al.
2023In Multimodalité(s): Revue de Recherches en Littératie Médiatique Multimodale, 17
Peer reviewed
 

Files


Full Text
01_Provenzanoetal.pdf
Publisher postprint (1.42 MB)
Download

All documents in ORBi are protected by a user license.

Send to



Details



Disciplines :
Arts & humanities: Multidisciplinary, general & others
Author, co-author :
Provenzano, François ;  Université de Liège - ULiège > Département de langues et littératures romanes > Sciences du langage - Rhétorique ; Université de Liège - ULiège > Traverses
Bonaccorsi, Julia
Darcis, Damien
Garcin-Marrou, Isabelle
Régnault, Cécile
Valex, Mathias
Language :
French
Title :
L’école d’été comme sémiotique de terrain. Positions de savoir dans un dispositif d’enquête urbaine
Publication date :
2023
Journal title :
Multimodalité(s): Revue de Recherches en Littératie Médiatique Multimodale
Special issue title :
Enseigner la sémiotique, de l’école à l’université
Volume :
17
Peer reviewed :
Peer reviewed
Available on ORBi :
since 20 November 2023

Statistics


Number of views
7 (4 by ULiège)
Number of downloads
4 (2 by ULiège)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBi