Article (Scientific journals)
Le parcours du Wikifin Lab : une expérience interactive pour contextualiser le cours de « Formation sociale et économique »
Paoloni, Nathalie; Schoenmaeckers, Jérome
2023In Didactiques en Pratique, 9
Editorial reviewed
 

Files


Full Text
FSMA NP JS 170423 definitif.docx
Author preprint (30.44 kB)
Request a copy

All documents in ORBi are protected by a user license.

Send to



Details



Keywords :
Wikifin, moyen pédagogique, didactique
Disciplines :
Business & economic sciences: Multidisciplinary, general & others
Author, co-author :
Paoloni, Nathalie ;  Université de Liège - ULiège > Centres généraux > CEntre de Formation des Enseignant·es (CEFEN)
Schoenmaeckers, Jérome  ;  Université de Liège - ULiège > HEC Liège Research > HEC Liège Research: Economic analysis and policy
Language :
French
Title :
Le parcours du Wikifin Lab : une expérience interactive pour contextualiser le cours de « Formation sociale et économique »
Publication date :
2023
Journal title :
Didactiques en Pratique
ISSN :
2593-1474
Publisher :
Université de Liège. Centre Interfacultaire de Formation des Enseignants (CIFEN), Liège, Belgium
Volume :
9
Peer reviewed :
Editorial reviewed
Available on ORBi :
since 23 October 2023

Statistics


Number of views
79 (9 by ULiège)
Number of downloads
1 (1 by ULiège)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBi