Speech/Talk (Diverse speeches and writings)
Lessons for Higher Education from the COVID-19 Transition to Online Teaching and Learning
Verpoorten, Dominique
2021
 

Files


Full Text
Journee du numerique 28 sept 21 FINAL.pdf
Author postprint (1.78 MB)
Download

All documents in ORBi are protected by a user license.

Send to



Details



Keywords :
technology-enhanced learning; numérique pour l'éducation; pandemic pedagogy; basculement vers l'eLearning; post-covid future in higher education
Abstract :
[fr] Principaux résultats de l'enquête internationale "Lessons for Higher Education from the COVID-19 Transition to Online Teaching and Learning" et réflexions spécifique sur les données de l'ULiège
Research Center/Unit :
IFRES
Disciplines :
Education & instruction
Author, co-author :
Verpoorten, Dominique  ;  Université de Liège - ULiège > Centres généraux > IFRES : Pédagogie de l'Enseignement supérieur
Language :
French
Title :
Lessons for Higher Education from the COVID-19 Transition to Online Teaching and Learning
Alternative titles :
[fr] Basculement vers l'eLearning : quelles leçons pour l'enseignement supérieur ?
Publication date :
28 September 2021
Event name :
Journée du numérique ULiège
Event organizer :
ULiège
Event place :
Liège, Belgium
Event date :
28 septembre 2021
Name of the research project :
Lessons for Higher Education from the COVID-19 Transition to Online Teaching and Learning
Commentary :
Référence en APA : Verpoorten, D. (2021, September). Keynote address presented at the Journée du numérique, ULiège, Belgium. https://www.enseignement.uliege.be/cms/c_14493228/fr/les-assises-de-l-enseignement-quelle-place-pour-le-numerique
Available on ORBi :
since 15 May 2023

Statistics


Number of views
42 (5 by ULiège)
Number of downloads
16 (0 by ULiège)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBi