Login
EN
[EN] English
[FR] Français
Login
EN
[EN] English
[FR] Français
Give us feedback
Explore
Search
Special collections
Statistics
News
Help
Start on ORBi
Deposit
Profile
Publication List
Add your ORCID
Tutorials
Legal Information
Training sessions
About
What's ORBi ?
Impact and visibility
Around ORBi
About statistics
About metrics
OAI-PMH
ORBi team
Release Notes
Back
Home
Detailled Reference
Download
Paper published in a book (Scientific congresses and symposiums)
Mise en place d’une session d’interrogations formatives au mois de novembre: impact sur la motivation et les performances ultérieures des étudiants
Mignon, Jacques
;
Closset, Jean-Louis
2007
•
In
Actes du 24e congrès de l’Association internationale de pédagogie universitaire (AIPU)
Permalink
https://hdl.handle.net/2268/29869
Files (1)
Send to
Details
Statistics
Bibliography
Similar publications
Files
Full Text
Mignon_Closset_2007.pdf
Publisher postprint (9.44 MB)
Download
All documents in ORBi are protected by a
user license
.
Send to
RIS
BibTex
APA
Chicago
Permalink
X
Linkedin
copy to clipboard
copied
Details
Keywords :
impact motivationnel; pédagogie universitiare; évaluation formative
Disciplines :
Education & instruction
Author, co-author :
Mignon, Jacques
;
Université de Liège - ULiège > Gembloux Agro-Bio Tech > Entomologie fonctionnelle et évolutive
Closset, Jean-Louis
;
Université de Liège - ULiège > Gembloux Agro-Bio Tech - Département d'éducation et formation
Language :
French
Title :
Mise en place d’une session d’interrogations formatives au mois de novembre: impact sur la motivation et les performances ultérieures des étudiants
Publication date :
2007
Event name :
24e congrès de l’Association internationale de pédagogie universitaire (AIPU)
Event organizer :
AIPU
Event place :
Montréal, Canada
Event date :
du 16 mai 2007 au 18 mai 2007
Audience :
International
Main work title :
Actes du 24e congrès de l’Association internationale de pédagogie universitaire (AIPU)
Pages :
734-737
Available on ORBi :
since 22 March 2010
Statistics
Number of views
67 (7 by ULiège)
Number of downloads
55 (6 by ULiège)
More statistics
Bibliography
Similar publications
Contact ORBi