Login
EN
[EN] English
[FR] Français
Login
EN
[EN] English
[FR] Français
Give us feedback
Explore
Search
Special collections
Statistics
News
Help
Start on ORBi
Deposit
Profile
Publication List
Add your ORCID
Tutorials
Legal Information
Training sessions
About
What's ORBi ?
Impact and visibility
Around ORBi
About statistics
About metrics
OAI-PMH
ORBi team
Release Notes
Back
Home
Detailled Reference
Request a copy
Unpublished conference/Abstract (Scientific congresses and symposiums)
L’isomorphisme : un outil vers la métacognition à destination de futurs enseignants ?
Vandersmissen, Marc
2021
•
LA MÉTACOGNITION : POUR RÉGULER SES APPRENTISSAGES ET SON ENSEIGNEMENT
Editorial reviewed
Permalink
https://hdl.handle.net/2268/290726
Files (1)
Send to
Details
Statistics
Bibliography
Similar publications
Files
Full Text
Métacognition et isomorphisme.pptx
Author preprint (2.36 MB)
Request a copy
All documents in ORBi are protected by a
user license
.
Send to
RIS
BibTex
APA
Chicago
Permalink
X
Linkedin
copy to clipboard
copied
Details
Keywords :
Métacognition; Isomorphisme; Formation initiatile; Enseignants
Disciplines :
Education & instruction
Author, co-author :
Vandersmissen, Marc
;
Université de Liège - ULiège > Département des sciences de l'antiquité > Langue et littérature latines
Language :
French
Title :
L’isomorphisme : un outil vers la métacognition à destination de futurs enseignants ?
Publication date :
03 December 2021
Event name :
LA MÉTACOGNITION : POUR RÉGULER SES APPRENTISSAGES ET SON ENSEIGNEMENT
Event organizer :
6e Journée scientifique du Centre de Didactique du Pôle académique de Bruxelles
Event place :
Bruxelles, Belgium
Event date :
02-03/12/2021
Peer reviewed :
Editorial reviewed
Available on ORBi :
since 13 May 2022
Statistics
Number of views
42 (2 by ULiège)
Number of downloads
2 (2 by ULiège)
More statistics
Bibliography
Similar publications
Contact ORBi