Unpublished conference/Abstract (Scientific congresses and symposiums)
L’isomorphisme : un outil vers la métacognition à destination de futurs enseignants ?
Vandersmissen, Marc
2021LA MÉTACOGNITION : POUR RÉGULER SES APPRENTISSAGES ET SON ENSEIGNEMENT
Editorial reviewed
 

Files


Full Text
Métacognition et isomorphisme.pptx
Author preprint (2.36 MB)
Request a copy

All documents in ORBi are protected by a user license.

Send to



Details



Keywords :
Métacognition; Isomorphisme; Formation initiatile; Enseignants
Disciplines :
Education & instruction
Author, co-author :
Vandersmissen, Marc ;  Université de Liège - ULiège > Département des sciences de l'antiquité > Langue et littérature latines
Language :
French
Title :
L’isomorphisme : un outil vers la métacognition à destination de futurs enseignants ?
Publication date :
03 December 2021
Event name :
LA MÉTACOGNITION : POUR RÉGULER SES APPRENTISSAGES ET SON ENSEIGNEMENT
Event organizer :
6e Journée scientifique du Centre de Didactique du Pôle académique de Bruxelles
Event place :
Bruxelles, Belgium
Event date :
02-03/12/2021
Peer reviewed :
Editorial reviewed
Available on ORBi :
since 13 May 2022

Statistics


Number of views
42 (2 by ULiège)
Number of downloads
2 (2 by ULiège)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBi