Article (Scientific journals)
Analyse structurale de l’interaction entre les apprenants de xMOOC et émergence de communautés apprenantes
Ghyselen, Claire
2023In MethIS: Méthodes et Interdisciplinarité en Sciences Humaines
Peer Reviewed verified by ORBi
 

Files


Full Text
20220312-article-V3.pdf
Author postprint (577.31 kB)
Download

All documents in ORBi are protected by a user license.

Send to



Details



Keywords :
MOOC, transfert culturel, communauté apprenante
Disciplines :
Arts & humanities: Multidisciplinary, general & others
Author, co-author :
Ghyselen, Claire ;  Université de Liège - ULiège > Traverses
Language :
French
Title :
Analyse structurale de l’interaction entre les apprenants de xMOOC et émergence de communautés apprenantes
Publication date :
2023
Journal title :
MethIS: Méthodes et Interdisciplinarité en Sciences Humaines
ISSN :
2030-1464
eISSN :
2030-1456
Publisher :
Editions de l’Université de Liège, Liège, Belgium
Peer reviewed :
Peer Reviewed verified by ORBi
Available on ORBi :
since 28 March 2022

Statistics


Number of views
58 (7 by ULiège)
Number of downloads
122 (3 by ULiège)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBi