Article (Scientific journals)
Soutenir le langage à travers d'autres: Les interventions orthophoniques indirectes dans le cadre éducatif
Maillart, Christelle
2020In ANAE: Approche Neuropsychologique des Apprentissages chez l'Enfant, 164, p. 17-19
Peer Reviewed verified by ORBi
 

Files


Full Text
017_019_ANAE_AVANT_PROPOS_164.pdf
Publisher postprint (922.99 kB)
Download

All documents in ORBi are protected by a user license.

Send to



Details



Keywords :
intervention indirecte; école; soutien langagier
Disciplines :
Social & behavioral sciences, psychology: Multidisciplinary, general & others
Author, co-author :
Maillart, Christelle  ;  Université de Liège - ULiège > Département de Logopédie > Logopédie clinique
Language :
French
Title :
Soutenir le langage à travers d'autres: Les interventions orthophoniques indirectes dans le cadre éducatif
Alternative titles :
[en] Supporting language through others: Indirect speech and language therapy interventions in the educational setting
Publication date :
February 2020
Journal title :
ANAE: Approche Neuropsychologique des Apprentissages chez l'Enfant
ISSN :
0999-792X
Publisher :
PDG Communication, France
Volume :
164
Pages :
17-19
Peer reviewed :
Peer Reviewed verified by ORBi
Available on ORBi :
since 04 May 2020

Statistics


Number of views
379 (30 by ULiège)
Number of downloads
940 (39 by ULiège)

Scopus citations®
 
0
Scopus citations®
without self-citations
0

Bibliography


Similar publications



Contact ORBi