No full text
Doctoral thesis (Dissertations and theses)
Regards croisés sur le développement de la pensée algébrique : entre raisonnements des élèves et connaissances des enseignants.
Demonty, Isabelle
2017
 

Files


Full Text
No document available.

Send to



Details



Disciplines :
Education & instruction
Author, co-author :
Demonty, Isabelle ;  Université de Liège - ULiège > Département des Sciences de l'éducation > Analyse des systèmes et pratiques d'enseignement
Language :
English
Title :
Regards croisés sur le développement de la pensée algébrique : entre raisonnements des élèves et connaissances des enseignants.
Defense date :
09 May 2017
Institution :
ULiège - Université de Liège
Degree :
Doctorat en sciences de l'éducation
Promotor :
Fagnant, Annick
Vlassis, Joëlle
President :
Crahay, Marcel
Secretary :
Lafontaine, Dominique
Jury member :
Radford, Luis
Grugeon-Allys, Brigitte
Available on ORBi :
since 26 June 2019

Statistics


Number of views
99 (14 by ULiège)
Number of downloads
0 (0 by ULiège)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBi