Paper published in a journal (Scientific congresses and symposiums)
Un outil d'apprentissage ludique pour améliorer le raisonnement clinique en kinésithérapie neuromusculo- squelettique : « Le jeu des 8 familles d'hypothèses »
Hage, Renaud; Fourré, Antoine; Demoulin, Christophe et al.
2019In Kinesitherapie, La Revue, 19 (206), p. 45-46
Peer Reviewed verified by ORBi
 

Files


Full Text
02.2019 Hage R et al. ABSTRACT Outile d'apprentissage ludique ... JFK MONTPELLIER.pdf
Publisher postprint (87.84 kB)
Request a copy

All documents in ORBi are protected by a user license.

Send to



Details



Disciplines :
Orthopedics, rehabilitation & sports medicine
Author, co-author :
Hage, Renaud;  Université Catholique de Louvain - UCL
Fourré, Antoine
Demoulin, Christophe  ;  Université de Liège - ULiège > Département des sciences de la motricité > Kinésithérapie spécifique et réadaptation motrice
Dierick, Frédéric
Pitance, Laurent
Language :
French
Title :
Un outil d'apprentissage ludique pour améliorer le raisonnement clinique en kinésithérapie neuromusculo- squelettique : « Le jeu des 8 familles d'hypothèses »
Publication date :
February 2019
Event name :
7e Journées Francophones de Kinésithérapie (JFK)
Event organizer :
La Société Française de Physiothérapie (SFP)
Event place :
Montpellier, France
Event date :
du 14 au 16 février 2019
Audience :
International
Journal title :
Kinesitherapie, La Revue
ISSN :
1779-0123
eISSN :
2213-1566
Publisher :
Masson Publishing, France
Special issue title :
JFK 2019 Evaluer pour mieux traiter
Volume :
19
Issue :
206
Pages :
45-46
Peer reviewed :
Peer Reviewed verified by ORBi
Available on ORBi :
since 21 February 2019

Statistics


Number of views
160 (2 by ULiège)
Number of downloads
4 (1 by ULiège)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBi