Login
EN
[EN] English
[FR] Français
Login
EN
[EN] English
[FR] Français
Give us feedback
Explore
Search
Special collections
Statistics
News
Help
Start on ORBi
Deposit
Profile
Publication List
Add your ORCID
Tutorials
Legal Information
Training sessions
About
What's ORBi ?
Impact and visibility
Around ORBi
About statistics
About metrics
OAI-PMH
ORBi team
Release Notes
Back
Home
Detailled Reference
Request a copy
Contribution to collective works (Parts of books)
D'un choc culturel à une conscience linguistique. Un cas d'apprentissage du japonais par le public francophone
Goto, Kanako
2018
•
In
Berdal-Masuy, Françoise
(Ed.)
Emotissage. Les émotions dans l'apprentissage des langues
Peer reviewed
Permalink
https://hdl.handle.net/2268/228268
Files (1)
Send to
Details
Statistics
Bibliography
Similar publications
Files
Full Text
Emotissage_Kgoto_2018.pdf
Publisher postprint (11.7 MB)
Request a copy
All documents in ORBi are protected by a
user license
.
Send to
RIS
BibTex
APA
Chicago
Permalink
X
Linkedin
copy to clipboard
copied
Details
Keywords :
Aprentissage de langues étrangères; émotions; affects et acquisition de langues
Disciplines :
Education & instruction
Author, co-author :
Goto, Kanako
;
Université de Liège - ULiège > Centre d'Etudes japonaises
Language :
French
Title :
D'un choc culturel à une conscience linguistique. Un cas d'apprentissage du japonais par le public francophone
Publication date :
September 2018
Main work title :
Emotissage. Les émotions dans l'apprentissage des langues
Author, co-author :
Berdal-Masuy, Françoise
Publisher :
Presses universitaires de Louvain, Louvain-la-Neuve, Belgium
ISBN/EAN :
9782875586957
Pages :
67-74
Peer reviewed :
Peer reviewed
Additional URL :
http://pul.uclouvain.be/fr/livre/?GCOI=29303100737700
Name of the research project :
Affects et acquisition de langues
Funders :
AUF - Agence Universitaire de la Francophonie [CA]
Available on ORBi :
since 03 October 2018
Statistics
Number of views
120 (10 by ULiège)
Number of downloads
202 (2 by ULiège)
More statistics
Bibliography
Similar publications
Contact ORBi