No full text
Unpublished conference/Abstract (Scientific congresses and symposiums)
A test to measure early number skills progress among 4 to 6 years old children.
De Chambrier, Anne-Françoise; Fagnant, Annick; Giauque, Nadine et al.
201842nd annual conference of International Group for the Psychology of Mathematics Education
 

Files


Full Text
No document available.

Send to



Details



Disciplines :
Education & instruction
Author, co-author :
De Chambrier, Anne-Françoise;  Haute Ecole Pédagogique de Lausanne
Fagnant, Annick  ;  Université de Liège - ULiège > Département des Sciences de l'éducation > Didactique générale et intervention éducative
Giauque, Nadine;  Haute Ecole Pédagogique de Lausanne
Auquière, Amélie ;  Université de Liège - ULiège > Sciences de l'Education > Didactique Générale et Intervention Educative
Dierendonck, Christophe;  Université du Luxembourg - UniLu
Tinnes-Vigne, Mélanie;  Université du Luxembourg - UniLu
Luxembourger, Christophe;  Université de Lorraine (France)
Vlassis, Joëlle;  Université du Luxembourg - UniLu
Language :
English
Title :
A test to measure early number skills progress among 4 to 6 years old children.
Publication date :
July 2018
Event name :
42nd annual conference of International Group for the Psychology of Mathematics Education
Event organizer :
International Group for the Psychology of Mathematics Education (IGPME)
Event place :
Umeå, Sweden
Event date :
du 03 au 08 juillet 2018
Available on ORBi :
since 10 September 2018

Statistics


Number of views
74 (3 by ULiège)
Number of downloads
0 (0 by ULiège)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBi