Login
EN
[EN] English
[FR] Français
Login
EN
[EN] English
[FR] Français
Give us feedback
Explore
Search
Special collections
Statistics
News
Help
Start on ORBi
Deposit
Profile
Publication List
Add your ORCID
Tutorials
Legal Information
Training sessions
About
What's ORBi ?
Impact and visibility
Around ORBi
About statistics
About metrics
OAI-PMH
ORBi team
Release Notes
Back
Home
Detailled Reference
Request a copy
Contribution to collective works (Parts of books)
Pour une philosophie critique de l'éducation. Remarques autour d'Hannah Arendt
Janvier, Antoine
2017
•
In
Verdeau, Patricia
(Ed.)
Philosophie(s) de l'éducation. Perspectives épistémologiques
Peer reviewed
Permalink
https://hdl.handle.net/2268/221939
Files (1)
Send to
Details
Statistics
Bibliography
Similar publications
Files
Full Text
« La philosophie comme critique nous dit le plus positif d’elle.pdf
Author preprint (170.7 kB)
Request a copy
All documents in ORBi are protected by a
user license
.
Send to
RIS
BibTex
APA
Chicago
Permalink
X
Linkedin
copy to clipboard
copied
Details
Disciplines :
Philosophy & ethics
Author, co-author :
Janvier, Antoine
;
Université de Liège - ULiège > Département de philosophie > Département de philosophie
Language :
French
Title :
Pour une philosophie critique de l'éducation. Remarques autour d'Hannah Arendt
Publication date :
2017
Main work title :
Philosophie(s) de l'éducation. Perspectives épistémologiques
Author, co-author :
Verdeau, Patricia
Publisher :
Editions Universitaires du Sud, Toulouse, France
ISBN/EAN :
978-2-7227-0152-6
Pages :
77-92
Peer reviewed :
Peer reviewed
Available on ORBi :
since 09 April 2018
Statistics
Number of views
57 (9 by ULiège)
Number of downloads
6 (4 by ULiège)
More statistics
Bibliography
Similar publications
Contact ORBi