Unpublished conference/Abstract (Scientific congresses and symposiums)
Feedback sous forme de notes vs feedback élaboré: quel impact sur la performance et le sentiment de contrôlabilité des élèves?
Calone, Anthony; Lafontaine, Dominique
201830e Colloque international de l'Adméé
 

Files


Full Text
Calone_Lafontaine.pdf
Publisher postprint (4.04 MB)
Download

All documents in ORBi are protected by a user license.

Send to



Details



Keywords :
feedback formatif; évaluation; géographie
Disciplines :
Education & instruction
Author, co-author :
Calone, Anthony
Lafontaine, Dominique  ;  Université de Liège - ULiège > Département des Sciences de l'éducation > Analyse des systèmes et pratiques d'enseignement
Language :
French
Title :
Feedback sous forme de notes vs feedback élaboré: quel impact sur la performance et le sentiment de contrôlabilité des élèves?
Publication date :
January 2018
Event name :
30e Colloque international de l'Adméé
Event organizer :
Université du Luxembourg
Event place :
Esch-sur-Alzette, Luxembourg
Event date :
11-13 janvier 2018
Audience :
International
Available on ORBi :
since 10 January 2018

Statistics


Number of views
77 (3 by ULiège)
Number of downloads
867 (9 by ULiège)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBi