Article (Scientific journals)
Nouvelles technologies de l'information (N.T.I.) et didactique : impasse ou espoir ?
de Landsheere, Gilbert
1988In European Journal of Psychology of Education, 3 (1), p. 217-219
Peer Reviewed verified by ORBi
 

Files


Full Text
deLandsheere1988NouvellesTechnologies.pdf
Publisher postprint (439.47 kB)
Download

All documents in ORBi are protected by a user license.

Send to



Details



Keywords :
ordinateur; éducation; enseignement assisté par ordinateur; didactitiels; informatique; frein à la socialisation; faiblesses pédagogiques
Disciplines :
Education & instruction
Author, co-author :
de Landsheere, Gilbert ;  Université de Liège - ULiège
Language :
French
Title :
Nouvelles technologies de l'information (N.T.I.) et didactique : impasse ou espoir ?
Publication date :
1988
Journal title :
European Journal of Psychology of Education
ISSN :
0256-2928
eISSN :
1878-5174
Publisher :
Instituto Superior de Psicologia Aplicada, Lisboa, Portugal
Volume :
3
Issue :
1
Pages :
217-219
Peer reviewed :
Peer Reviewed verified by ORBi
Available on ORBi :
since 19 October 2016

Statistics


Number of views
78 (1 by ULiège)
Number of downloads
187 (0 by ULiège)

Scopus citations®
 
0
Scopus citations®
without self-citations
0
OpenCitations
 
0

Bibliography


Similar publications



Contact ORBi