Login
EN
[EN] English
[FR] Français
Login
EN
[EN] English
[FR] Français
Give us feedback
Explore
Search
Special collections
Statistics
News
Help
Start on ORBi
Deposit
Profile
Publication List
Add your ORCID
Tutorials
Legal Information
Training sessions
About
What's ORBi ?
Impact and visibility
Around ORBi
About statistics
About metrics
OAI-PMH
ORBi team
Release Notes
Back
Home
Detailled Reference
Download
Unpublished conference/Abstract (Scientific congresses and symposiums)
Les supports d'enseignement: comment limiter les inégalités d'apprentissage?
Hindryckx, Marie-Noëlle
;
Laschet, Mélanie
;
Poffé, Corentin
2014
•
52e congrès des professeurs de Sciences: de l'innovation à la formation
Permalink
https://hdl.handle.net/2268/199818
Files (1)
Send to
Details
Statistics
Bibliography
Similar publications
Files
Full Text
congres14Supports.tiff
Publisher postprint (288.6 kB)
Download
All documents in ORBi are protected by a
user license
.
Send to
RIS
BibTex
APA
Chicago
Permalink
X
Linkedin
copy to clipboard
copied
Details
Keywords :
inégalités d'apprentissages; supports d'enseignement; didactique des ciences
Research Center/Unit :
Didactique des sciences biologiques
Disciplines :
Life sciences: Multidisciplinary, general & others
Education & instruction
Author, co-author :
Hindryckx, Marie-Noëlle
;
Université de Liège > Département des sciences de la vie > Didactique des sciences biologiques
Laschet, Mélanie
;
Université de Liège > Centre interfacultaire de formation des enseignants (CIFEN)
Poffé, Corentin
;
Université de Liège > Centre interfacultaire de formation des enseignants (CIFEN)
Language :
French
Title :
Les supports d'enseignement: comment limiter les inégalités d'apprentissage?
Publication date :
August 2014
Event name :
52e congrès des professeurs de Sciences: de l'innovation à la formation
Event organizer :
ULg - Université de Liège
Event place :
Liège, Belgium
Event date :
Du 26 au 28 aout 2014
Available on ORBi :
since 07 July 2016
Statistics
Number of views
84 (5 by ULiège)
Number of downloads
30 (3 by ULiège)
More statistics
Bibliography
Similar publications
Contact ORBi