Article (Scientific journals)
Effet d'un module de formation sur les croyances de futurs enseignants eu égard au redoublement.
Boraita, Fanny
2013In Schweizerische Zeitschrift für Bildungswissenschaften, 35 (2), p. 347-369
Peer Reviewed verified by ORBi
 

Files


Full Text
RSSE_Varia_1424_3946.pdf
Publisher postprint (502.54 kB)
Request a copy

All documents in ORBi are protected by a user license.

Send to



Details



Disciplines :
Education & instruction
Author, co-author :
Boraita, Fanny ;  Université de Liège > Département Education et formation > Analyse des systèmes et pratiques d'enseignement
Language :
French
Title :
Effet d'un module de formation sur les croyances de futurs enseignants eu égard au redoublement.
Publication date :
2013
Journal title :
Schweizerische Zeitschrift für Bildungswissenschaften
ISSN :
1424-3946
eISSN :
2624-8492
Publisher :
Schweizerische Gesellschaft für Bildungsforschung, Fribourg, Switzerland
Special issue title :
Varia
Volume :
35
Issue :
2
Pages :
347-369
Peer reviewed :
Peer Reviewed verified by ORBi
Available on ORBi :
since 15 July 2015

Statistics


Number of views
66 (12 by ULiège)
Number of downloads
66 (9 by ULiège)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBi