Article for a general audience (Diverse speeches and writings)
Les business models de l’entreprise sociale. Ou comment construire des modèles d’entreprise cohérents autour d’un projet à finalité sociétale
Mertens de Wilmars, Sybille; Rijpens, Julie
2014
 

Files


Full Text
BarometreES_2014_FR.pdf
Publisher postprint (11.77 MB)
Download

All documents in ORBi are protected by a user license.

Send to



Details



Disciplines :
Strategy & innovation
Social economics
Author, co-author :
Mertens de Wilmars, Sybille ;  Université de Liège > HEC-Ecole de gestion : UER > Social Entrepreneurship
Rijpens, Julie ;  Université de Liège > HEC-Ecole de gestion : UER > Management en économie sociale
Language :
French
Title :
Les business models de l’entreprise sociale. Ou comment construire des modèles d’entreprise cohérents autour d’un projet à finalité sociétale
Publication date :
2014
Journal title :
Baromètre des Entreprises Sociales
Special issue title :
Edition 2014
Available on ORBi :
since 21 May 2015

Statistics


Number of views
170 (20 by ULiège)
Number of downloads
191 (20 by ULiège)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBi