Login
EN
[EN] English
[FR] Français
Login
EN
[EN] English
[FR] Français
Give us feedback
Explore
Search
Special collections
Statistics
News
Help
Start on ORBi
Deposit
Profile
Publication List
Add your ORCID
Tutorials
Legal Information
Training sessions
About
What's ORBi ?
Impact and visibility
Around ORBi
About statistics
About metrics
OAI-PMH
ORBi team
Release Notes
Back
Home
Detailled Reference
No full text
Article (Scientific journals)
Un fossé entre le concept d'intégrale définie et une première perception des aires et des volumes.
Schneider-Gilot, Marguerite
1991
•
In
Mathématique et Pédagogie, 81
, p. 85-104
Peer reviewed
Permalink
https://hdl.handle.net/2268/177823
Files (0)
Send to
Details
Statistics
Bibliography
Similar publications
Files
Full Text
No document available.
Send to
RIS
BibTex
APA
Chicago
Permalink
X
Linkedin
copy to clipboard
copied
Details
Disciplines :
Mathematics
Author, co-author :
Schneider-Gilot, Marguerite
;
Université de Liège - ULiège > Département de mathématique > Didactique des sciences mathématiques
Language :
French
Title :
Un fossé entre le concept d'intégrale définie et une première perception des aires et des volumes.
Publication date :
1991
Journal title :
Mathématique et Pédagogie
ISSN :
0773-7378
Publisher :
SBPMEF, Mons, Belgium
Volume :
81
Pages :
85-104
Peer reviewed :
Peer reviewed
Available on ORBi :
since 30 January 2015
Statistics
Number of views
26 (2 by ULiège)
Number of downloads
0 (0 by ULiège)
More statistics
Bibliography
Similar publications
Contact ORBi