No full text
Contribution to collective works (Parts of books)
Comment l'école peut-elle être plus juste et plus efficace ?
Crahay, Marcel
2002In Grootaers, D. (Ed.) La pédagogie émancipatrice : l'utopie mise à l'épreuve
 

Files


Full Text
No document available.

Send to



Details



Disciplines :
Education & instruction
Author, co-author :
Crahay, Marcel ;  Université de Liège - ULiège > Département d'éducation et formation > Approches psychopédagogiques et apprentissages scolaires
Language :
French
Title :
Comment l'école peut-elle être plus juste et plus efficace ?
Publication date :
2002
Main work title :
La pédagogie émancipatrice : l'utopie mise à l'épreuve
Author, co-author :
Grootaers, D.
Publisher :
Peter Lang, Bruxelles, Belgium
ISBN/EAN :
90-520-1166-4
Pages :
127-152
Available on ORBi :
since 07 April 2009

Statistics


Number of views
57 (3 by ULiège)
Number of downloads
0 (0 by ULiège)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBi