The University of Liège wishes to use cookies or trackers to store and access your personal data, to perform audience measurement. Some cookies are necessary for the website to function. Cookie policy.
Frenkel, S., & Nobile, D. (July 2014). Metacognition and school learning: Individual use of the DELV program with teenagers [Paper presentation]. 6th International Conference on Education and New Learning Technologies - EDULEARN 2014, Barcelone, Spain. |
Nobile, D., & Frenkel, S. (July 2014). Metacognition and school learning: Use of the DELV program in primary school [Poster presentation]. 6th International Conference on Education and New Learning Technologies - EDULEARN 2014, Barcelone, Spain. |
Frenkel, S., & Nobile, D. (July 2014). Link between learning profile and school achievement in primary school; a transversal study [Paper presentation]. 6th International Conference on Education and New Learning Technologies - EDULEARN 2014, Barcelone, Spain. |
Frenkel, S., & Nobile, D. (March 2014). Learning to learn: Assessment of metacognitive competencies [Poster presentation]. 8th International Technology, Education and Development Conference, Valence, Spain. |
Frenkel, S., & Nobile, D. (2014). ÉDUCA + « Développement d’outils, de formations et de services pour l’évaluation et la remédiation d’optique métacognitive des difficultés d’apprentissage ; Apprendre à apprendre ». Rapport scientifique et technique. (Rapport scientifique et technique semestriel numéro 2). SPW. https://orbi.uliege.be/handle/2268/165307 |
Frenkel, S., & Nobile, D. (2014). ÉDUCA + « Développement d’outils, de formations et de services pour l’évaluation et la remédiation d’optique métacognitive des difficultés d’apprentissage ; Apprendre à apprendre ». Rapport d'activité. (Rapport d'activité semestriel numéro 2). Belgium: SPW. https://orbi.uliege.be/handle/2268/165308 |
![]() ![]() | Frenkel, S., & Nobile, D. (2014). Learning to Learn: Assessment of Metacognitive competencies. In IATED (Ed.), INTED2014 Proceedings (pp. 3749-3758). ![]() |
Frenkel, S., & Nobile, D. (2013). ÉDUCA + « Développement d’outils, de formations et de services pour l’évaluation et la remédiation d’optique métacognitive des difficultés d’apprentissage ; Apprendre à apprendre ». Rapport d'activité. (Rapport d'activité semestriel numéro 1). Belgium: SPW. https://orbi.uliege.be/handle/2268/159049 |
Frenkel, S., & Nobile, D. (2013). ÉDUCA + « Développement d’outils, de formations et de services pour l’évaluation et la remédiation d’optique métacognitive des difficultés d’apprentissage ; Apprendre à apprendre ». Rapport scientifique et technique. (Rapport scientifique et technique semestriel numéro 1). SPW. https://orbi.uliege.be/handle/2268/159039 |