The University of Liège wishes to use cookies or trackers to store and access your personal data, to perform audience measurement. Some cookies are necessary for the website to function. Cookie policy.
![]() ![]() | Gaspar, A., Philippe, G., Evrard, B., Herné, P., Manfredini, T., & Delguste, C. (06 September 2024). VET&PHARM pilot: Exploring interprofessional communication in pharmacy and veterinary students. Pharmacy Education, 24 (1), 539-551. doi:10.46542/pe.2024.241.539551 ![]() |
![]() ![]() | Irabor, T.-J., Kambere Kavulikirwa, O., Humbel, M., Manfredini, T., & Antoine-Moussiaux, N. (2024). Exploring the Potential of a Serious Game Framework in Developing Systems-Thinking Skills. Journal of Veterinary Medical Education. doi:10.3138/jvme-2023-0048 ![]() |
![]() ![]() | Gaspar, A., Philippe, G., Evrard, B., Herné, P., Manfredini, T., & Delguste, C. (21 December 2023). VET&PHARM pilot project: A case study focusing on the perceived value of a pilot seminar on interprofessional communication for students in Pharmacy and Veterinary Medicine in the rational delivery of drugs for veterinary use [Poster presentation]. 10th FarahDay of the Faculuty of Veterinary Medicine, Liège, Belgium. |
Toppets, V., Goffart, K., Jans, V., Sferrazza, J., Manfredini, T., & Delguste, C. (15 April 2021). Training in communication for veterinary students at the University of Liege, Belgium [Poster presentation]. International Conference on Communication in Healthcare 2021 Part 2: Online. |
Delguste, C., Goffart, K., Jans, V., Sferrazza, J., Manfredini, T., & Toppets, V. (15 April 2021). Development of a 3-aspects-model for the teaching of shared decision making in veterinary medicine [Poster presentation]. International Conference on Communication in Healthcare 2021 Part 2: Online. |
Léonard, G., Pfennig, A., Toye, D., Gommes, C., Lambert, S., Job, N., Léonard, A., Manfredini, T., & Dumont, M.-N. (05 September 2016). Integrated Project with Focus on Energy Transition and Circular Economy for Developing Engineering Students' Soft Skills [Poster presentation]. 8th Conference on Engineering Education for Sustainable Development, Bruges, Belgium. |
![]() ![]() | Jans, V., & Manfredini, T. (14 January 2016). Double confrontation des autoévaluations du fonctionnement du groupe-projet... au service de l'apprentissage du travail en équipe chez les étudiants de l'enseignement supérieur [Paper presentation]. 28ème colloque de l'ADMEE-Europe "Evaluations et apprentissages", Lisbonne, Portugal. |
![]() ![]() | Rémy, E., Manfredini, T., & Cloes, M. (October 2015). Analyse exploratoire des liens entre l’interaction entraîneur-joueuses, les représentaitons mutuelles de l’entraînement et la performance sportive. Bulletin de Psychologie, 68 (5), 355-366. ![]() |
Remy, E., Manfredini, T., & Cloes, M. (2013). Analyse de l’interaction entraîneur-sportifs. Analyse qualitative exploratoire d’un modèle original. In B. Carnel & J. Moniotte (Eds.), Intervention, Recherche et Formation: Quels enjeux, quelles transformations? (pp. 270-283). Divion, France: Imprimerie JULIEN-JOPUB. ![]() |
![]() ![]() | Faulx, D., & Manfredini, T. (2007). La formation des travailleurs sociaux face aux enjeux et contraintes de la société post-moderne. In Quelles formations au métier du social pour quel travail social ? (pp. 1-10). ![]() |
![]() ![]() | Faulx, D., Peters, S., & Manfredini, T. (2007). Fondements épistémologiques de la formation des adultes et société post-moderne : Un mariage impossible ? Education Permanente, 173. ![]() |
![]() ![]() | Faulx, D., Delvaux, S., & Manfredini, T. (2007). A la recherche des indicateurs de conflits graves : les représentations des professionnels de l'intervention en situation de conflit. Cahiers Internationaux de Psychologie Sociale, 75-76, 105-115. ![]() |
![]() ![]() | Manfredini, T., Gavray, C., & Born, M. (2001). Spatialité et temporalité du vécu du bien-être. In B. Bawin (Ed.), L'exclusion et l'insécurité d'existence en milieu urbain (pp. 85-102). Bruxelles, Belgium: Pire. |