No full text
Article (Scientific journals)
Aspects de l'identité psychosocio-professionnelle de professeurs d'enseignement secondaire
Broonen, Jean-Paul
1984In Cahiers de Psychologie Sociale, 21 (1), p. 31-43
Peer reviewed
 

Files


Full Text
No document available.

Send to



Details



Keywords :
Multistad Investigator of Social Identity; self; ego-ecological approach; Investigateur Multistades de l'Identité Sociale; soi; approche égo-écologique
Abstract :
[en] Exploratory approach of the semantic shape of occupational in-group by high shool teachers using focused introspection method (Zavalloni & Louis-Guérin, 1984).
[fr] Approche exploratoire de la configuration sémantique de la description de leur groupe d'appartenance socio-professionnelle par des professeurs de l'enseignement secondaire en utilisant une méthode d'introspection focalisée (Zavalloni & Louis-Guérin, 1984).
Disciplines :
Social, industrial & organizational psychology
Author, co-author :
Broonen, Jean-Paul ;  Université de Liège - ULiège > Administration de l'enseignement et des étudiants > AEE : Orientation universitaire
Language :
French
Title :
Aspects de l'identité psychosocio-professionnelle de professeurs d'enseignement secondaire
Alternative titles :
[fr] Aspects of secondary school teachers' psychosocial and occupational identity
Publication date :
1984
Journal title :
Cahiers de Psychologie Sociale
ISSN :
0774-6288
Publisher :
Université de Liège. Service de Psychologie Sociale, Liège, Belgium
Volume :
21
Issue :
1
Pages :
31-43
Peer reviewed :
Peer reviewed
Available on ORBi :
since 11 March 2009

Statistics


Number of views
94 (11 by ULiège)
Number of downloads
0 (0 by ULiège)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBi