Reference : La localisation des grandes enseignes commerciales. Quelques observations à partir du...
Scientific congresses and symposiums : Paper published in a book
Business & economic sciences : Special economic topics (health, labor, transportation…)
Social & behavioral sciences, psychology : Human geography & demography
http://hdl.handle.net/2268/72398
La localisation des grandes enseignes commerciales. Quelques observations à partir du cas de la Belgique
French
Merenne-Schoumaker, Bernadette mailto [Université de Liège - ULiège > Département de géographie > Département de géographie >]
1992
Commerce, aménagement et urbanisme commercial- Public Policy and Urban Reatil Planning
Barata Salgueiro Teresa
GECIC-Universidade de Lisboa
Commerce et Société - Trade and Society
No
Yes
International
972-95780-0-1
Lisbonne
Portugal
UGI Symposium, Commercial Geography Commission
26-28 mars 1992
Teresa Barata Salgueiro
Lisbonne
Portugal
[en] Retail trade ; Location ; Large commercial firms
[fr] Commerce de détail ; Localisation ; Grandes enseignes
[en] Behavior analysis of location of large commercial firms initially for the case of Belgium
[fr] Analyse du comportement de localisation des grandes enseignes commerciales au départ d'observations faites en Belgique
SEGEFA : Service d'Etudes en Géographie économique fondamentale et appliquée
Researchers ; Professionals ; Students
http://hdl.handle.net/2268/72398

File(s) associated to this reference

Fulltext file(s):

FileCommentaryVersionSizeAccess
Open access
Mérenne La localisation des grandes enseignes com. 1992.pdfPublisher postprint672.96 kBView/Open

Bookmark and Share SFX Query

All documents in ORBi are protected by a user license.