Reference : Le géomarketing : introduction critique
Scientific congresses and symposiums : Paper published in a book
Business & economic sciences : Special economic topics (health, labor, transportation…)
Social & behavioral sciences, psychology : Human geography & demography
http://hdl.handle.net/2268/72247
Le géomarketing : introduction critique
French
Merenne-Schoumaker, Bernadette mailto [Université de Liège - ULiège > Département de géographie > Département de géographie >]
1989
Ouvrage publié avec l'aide financière de Nielsen Marketing Research Oxford et The Retail Outlets Research Trust
Papers on Retail Development and consumer Behavior
[fr] Communications sur le développement commercial et le comportement des consommateurs
Howard E.B.
Oxford University
Trade and Society -Commerce et Société, VI
No
Yes
International
Oxford
Royaume-Uni
Oxford Symposium IGU Commission on Geography of commercial Activities
1989
E.B. Howard
Oxford
Royaume-Uni
[en] Geomarketing
[fr] Géomarketing
[en] The article attempts to analyze the new field of investigation that is the geomarketing address the following issues: definitions, tools and methods, application areas, strengths and weaknesses
[fr] L'article tente d'analyser le nouveau champ d'investigation que constitue le géomarketing en traitant des points suivants : définition, outils et méthodes, domaines d'application, forces et faiblesses.
SEGEFA : Service d'Etudes en Géographie économique fondamentale et apppliquée
Researchers ; Professionals ; Students
http://hdl.handle.net/2268/72247

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