[en] Proposes a conceptual framework concerning the key success factors of action researches in organizations, based on the way in which the relations with the client are negotiated
Research center :
Laboratoire d'Etudes sur les Nouvelles Technologies de l'Information, la Communication, l'Innovation et le Changement - LENTIC
Disciplines :
General management, entrepreneurship & organizational theory
Author, co-author :
Pichault, François ; Université de Liège - ULiège > HEC - École de gestion de l'ULiège > Gestion des ressources humaines
Language :
French
Title :
A quoi tient le succès des interventions ?
Alternative titles :
[en] What can explain the success of action researches?
Publication date :
2008
Main work title :
Penser la négociation. Mélanges en hommage à Olgierd Kut
Main work alternative title :
[en] About negotiation. Tributes to Olgierd Kuty
Editor :
Vrancken, Didier ; Université de Liège - ULiège > Institut de recherche en Sciences Sociales (IRSS) > IRSS: Centre de Recherche et d'Interventions Sociologiques
Dubois, Christophe ; Université de Liège - ULiège > Département des sciences sociales > Sociologie des processus de gouvernance et de digitalisation des organisations et des marchés
Schoenaers, Frédéric ; Université de Liège - ULiège > Département des sciences sociales > Criminologie