No full text
Unpublished conference/Abstract (Scientific congresses and symposiums)
How do teachers adapt their gestures when interacting with L2 learners? An Exploratory Study
Perrez, Julien; Piot, Christina
202510th Conference of the ISGS: Motion to meaning: Innovations in multimodal language research
Peer reviewed
 

Files


Full Text
No document available.

Send to



Details



Keywords :
L2 teaching; multimodal teacher talk; pedagogical gesture
Research Center/Unit :
Lilith - Liège, Literature, Linguistics - ULiège
Savoirs, Texte, Langage (STL), UMR8163 - CNRS (Université de Lille)
Disciplines :
Languages & linguistics
Author, co-author :
Perrez, Julien  ;  Université de Liège - ULiège > Département de langues modernes : linguistique, littérature et traduction
Piot, Christina  ;  Université de Liège - ULiège > Département de langues modernes : linguistique, littérature et traduction > Langue néerlandaise moderne et linguistique synchronique ; ULille - Université de Lille > Savoirs, Texte, Langage (CNRS - UMR8163)
Language :
English
Title :
How do teachers adapt their gestures when interacting with L2 learners? An Exploratory Study
Publication date :
July 2025
Event name :
10th Conference of the ISGS: Motion to meaning: Innovations in multimodal language research
Event organizer :
Radboud Univeristy, Donders Institute & Max Planck Institute for Psycholinguistics
Event place :
Nijmegen, Netherlands
Event date :
9-11/07/2025
Audience :
International
Peer review/Selection committee :
Peer reviewed
Available on ORBi :
since 26 March 2025

Statistics


Number of views
49 (2 by ULiège)
Number of downloads
0 (0 by ULiège)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBi