No full text
Conference given outside the academic context (Diverse speeches and writings)
Pourquoi analyser sans compter ni classer en santé ?
Lejeune, Christophe
2020
 

Files


Full Text
No document available.

Send to



Details



Keywords :
Méthode qualitative; Recherche qualitative; Analyse qualitative; Enseignement; Apprentissage
Disciplines :
General & internal medicine
Author, co-author :
Lejeune, Christophe  ;  Université de Liège - ULiège > FaSS / FPLSE / HEC
Language :
French
Title :
Pourquoi analyser sans compter ni classer en santé ?
Publication date :
12 December 2020
Event name :
Rentrée Littéraire du GROUM.F
Event organizer :
Groupe Universitaire de Recherche Qualitative Médicale Francophone
Event date :
12 décembre 2020
Audience :
International
Available on ORBi :
since 12 December 2020

Statistics


Number of views
98 (12 by ULiège)
Number of downloads
0 (0 by ULiège)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBi