[fr] Compte-rendu de l'analyse qualitative du discours de 30 enseignants du supérieur sur la possibilité et la désirabilité d'une plus grande différenciation dans l'enseignement.
Disciplines :
Education & instruction
Author, co-author :
Verpoorten, Dominique ; Université de Liège > IFRES : Pédagogie de l'Enseignement supérieur
Language :
English
Title :
Promoting personalized learning in higher education? – An exploration of 30 teachers’ views
Alternative titles :
[en] La différenciation dans l'enseignement supérieur - Une exploration du discours de 30 enseignants
Publication date :
23 October 2014
Event name :
11st annual conference of the International Society for the Scholarship of Teaching and Learning (ISSOTL)
Event organizer :
ISSOTL
Event place :
Québec, Canada
Event date :
22-25 octobre, 2014
Commentary :
Référence APA : Verpoorten, D. (2014, October). Promoting personalized learning in higher education? – An exploration of 30 teachers’ views. Paper presented at the 11st annual conference of the International Society for the Scholarship of Teaching and Learning (ISSOTL) - Nurturing Passion and Creativity in Teaching and Learning, Quebec City, Canada.