Profil

Proesmans Maxim

See author's contact details
Main Referenced Co-authors
Main Referenced Keywords
chunks (2); crossovers (2); L2 development (2); Multilingual education (1); Multilingualism (1);
Main Referenced Disciplines
Languages & linguistics (7)

Publications (total 7)

The most downloaded
901 downloads
Proesmans, M. (2015). Een attitudeonderzoek bij scholieren uit Tongeren en omgeving naar hun houding tegenover het Standaardnederlands, de tussentaal en het dialect [Master’s dissertation, ULiège - Université de Liège]. ORBi-University of Liège. https://orbi.uliege.be/handle/2268/214723 https://hdl.handle.net/2268/214723

Proesmans, M. (31 May 2018). ‘Crossovers’ in the Flemish education system: An exploratory study [Paper presentation]. International Conference on Multilingualism and Multilingual Education 2018, Vancouver, Canada.

Proesmans, M. (25 May 2018). ‘Crossovers’ in the Flemish education system: An exploratory study [Paper presentation]. BKL/CLB: Taaldag/Journée Linguistique, Liège, Belgium.

Proesmans, M. (06 April 2018). 'Crossovers' in the Flemish education system: An exploratory study [Poster presentation]. Sociolinguistics Circle 2018, Maastricht, Netherlands.

Proesmans, M. (2018). Afgelopen decennium 21% meer Waalse leerlingen in het Vlaamse secundair onderwijs. ORBi-University of Liège. https://orbi.uliege.be/handle/2268/221535.

Proesmans, M. (2018). www.crossoversinbelgium.com.

Proesmans, M. (2018). ‘Crossovers’ in the Flemish education system: An exploratory study. ORBi-University of Liège. https://orbi.uliege.be/handle/2268/221536.

Proesmans, M. (2015). Een attitudeonderzoek bij scholieren uit Tongeren en omgeving naar hun houding tegenover het Standaardnederlands, de tussentaal en het dialect [Master’s dissertation, ULiège - Université de Liège]. ORBi-University of Liège. https://orbi.uliege.be/handle/2268/214723

Contact ORBi