Ledent, M., Maes, A., De Ridder, M., Beauvois, V., Scantamburlo, G., & Verschaeve, L. (07 June 2016). 50Hz EMF and public health policy: The involvement of the Belgian BioElectroMagnetics Group [Poster presentation]. BioEM 2016, Ghent, Belgium. |
![]() ![]() | Ledent, M., Beauvois, V., Demaret, I., ANSSEAU, M., & SCANTAMBURLO, G. (April 2015). Champs électriques et magnétiques et santé : quel message au grand public ? Revue Médicale de Liège, 70 (4), 172-178. ![]() |
![]() ![]() | Du Four, V., Ledent, M., Lilien, J.-L., & ANSSEAU, M. (2011). How as a transmission system operator (TSO) to respond to the growing public concern on the potential health effects of ELF exposure ? In Proceedings of the 2d International Conference on Extremely Low Frequency Electric and Magnetic fields (pp. 10). ![]() |
![]() ![]() | Peters, S., Ledent, M., & Hansez, I. (July 2008). Evaluating an ICT-Mediated Innovative Training Service from Users’ Perspective. An Exploratory Case Study [Paper presentation]. World Conference on Educational Multimedia, Hypermedia & Telecommunications, Vienna, Austria. |
![]() ![]() | Vandeput, E., Denis, B., Ledent, M., Malengrez, D., Vermeulin, F., & Zeiliger, R. (2006). PALETTE: User Centred Description of PALETTE tools and services and first analysis of usability. (D.PAR.04). Nice, France: ERCIM. https://orbi.uliege.be/handle/2268/14594 |
![]() ![]() | Vandeput, E., Denis, B., Roisin, C., Malengrez, D., Vatton, I., Labails, J.-D., Ledent, M., Tzagarakis, M., Rieppi, S., & El Helou, S. (2006). PALETTE: Second analysis of usability. (D.PAR.07). Nice, France: ERCIM. https://orbi.uliege.be/handle/2268/17308 |
![]() ![]() | Cloes, M., Ledent, M., & Piéron, M. (2004). Motiver pour éduquer, un éclairage qualitatif. In G. Carlier (Ed.), Si l’on parlait du plaisir d’enseigner l’éducation physique (pp. 65-73). Montpellier, France: AFRAPS. |
![]() ![]() | Cloes, M., Schelings, V., Ledent, M., & Piéron, M. (January 2002). Sport-études : Comparaison des caractéristiques motivationnelles et des relations sociales des élèves sportifs et de leurs condisciples. eJournal de la Recherche sur l'Intervention en Éducation Physique et Sport, 1, 55-72. ![]() |
![]() ![]() | Cloes, M., Motter, P., Ledent, M., & Piéron, M. (2002). Analysis of variables related to intrinsic motivation in a boys’ physical education class. AVANTE, 8 (1), 1-14. ![]() |
![]() ![]() | Piéron, M., Ledent, M., Delfosse, C., & Cloes, M. (2000). Mieux connaître les élèves: les motivations. Revue de l'Education Physique, 40 (1), 35-43. |
![]() ![]() | Piéron, M., Delfosse, C., Ledent, M., & Cloes, M. (2000). Les caractéristiques de l'enseignant expert. Revue de l'Education Physique, 40 (4), 173-180. |
![]() ![]() | Piéron, M., Ledent, M., Delfosse, C., & Cloes, M. (2000). Participation d'élèves de l'enseignement secondaire à des activités sportives extrascolaires. Comparaison selon leur niveau d'habileté. Revue de l'Education Physique, 40 (2), 61-72. |