Publications and communications of Véronique Jans

Delguste, C., Goffart, K., Jans, V., Sferrazza, J., Manfredini, T., & Toppets, V. (15 April 2021). Development of a 3-aspects-model for the teaching of shared decision making in veterinary medicine. Poster session presented at International Conference on Communication in Healthcare 2021 Part 2: Online.

Toppets, V., Goffart, K., Jans, V., Sferrazza, J., Manfredini, T., & Delguste, C. (15 April 2021). Training in communication for veterinary students at the University of Liege, Belgium. Poster session presented at International Conference on Communication in Healthcare 2021 Part 2: Online.

Poncelet, D., Tazouti, Y., Baye, A., Giauque, N., Kerger, S., Jans, V., Christinat, C. T., & Tinnes-Vigne, M. (2018). Parent's attitudes towards mathematics, home math-related activities and their effects on preschoolers' skills in early numeracy. In E. Bergqvist, M. Österholm, C. Granberg, ... L. Sumpter, Proceedings of the 42nd Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education (pp. 139). Umeå, Sweden: PME.

Etienne, A.-M., Stassart, C., Durieux, N., Quertemont, E., & Jans, V. (13 May 2016). Psychologue de la santé et le travail en équipe pluridisciplinaire! Préparer à une réalité de terrain à l’aide d’un exercice intégratif : la lecture de deux articles. Paper presented at 9e Journée annuelle de l’IFRES, Liège, Belgium.

Jans, V., & Manfredini, T. (14 January 2016). Double confrontation des autoévaluations du fonctionnement du groupe-projet... au service de l'apprentissage du travail en équipe chez les étudiants de l'enseignement supérieur. Paper presented at 28ème colloque de l'ADMEE-Europe "Evaluations et apprentissages", Lisbonne, Portugal.

Leclercq, D., Jans, V., Baldewyns, L., Reggers, T., & Georges, F. (1997). Une animation FORUM sur un cas programmé portant sur le chambard pour des étudiants universitaires à l'agrégation de l'enseignement secondaire, actes du 15e colloque de l'Association Internationale de Pédagogie Universitaire (AIPU), Liège, juillet 1997. Paper presented at XVe Colloque de l’Association Internationale de Pédagogie Universitaire (AIPU), Liège, Belgium.