Ponctuation et syntaxe
dans la langue française médiévale
Étude d'un corpus de chartes originales écrites à Liège entre 1236 et 1291 Nicolas Mazziotta (nicolas.mazziotta@ulg.ac.be)

Document 1271-12-03c

Charte conservée aux Archives de l'État à Liège. Cathédrale Saint-Lambert à Liège.

Avertissements

Transcription

[note] nos giles de lageri · doiens de la gliſe ſai(n)t · lambert de liege · et watiers de le wege cheualiers diſons [2] ſi ke home ſommont par droit de par mon ſaingnor le ·· veſke · de liege de lenqueſte ki eſt faite des [3] fieueiz de le gliſe deuant dite · diſons par droit noſtre jugement / solonc lenqueſte que nos auons [4] faite et veue ke li fieueiz deuant dit de le gliſe mon saingnor ſaint lambert ne doient ne tailhe · [5] ne eſcot · ne oſt · ne cheuachie · por les cors ſens quilh wardent et par le franchiſe de lors fieuz ki [6] tinent de le gliſe · et nos · giles de lageri doiens deuant nomeiz auons pendut · a ceſt preſent [7] eſcrit noſtre ſaieal · et nos · watirs de le wege cheualiers deuant nommeiz por che ke nos oren / [8]droit nauons point de noſtre ſaieal auons prijet lofficiaul de liege quilh pendet le ſaieal de le offi / [9]ciauliteit de liege a ceſt preſent eſcrit · et nos li officiauz de liege deſore no(m)meiz a la requeſte et [10] a la proiere de watir de le wege par deſore nommeit auons a ˘ ceſt preſent eſcrit pendut le ſaieal del [11] officialiteit de liege en teſmoingnaige de veriteit ·
L'encre est très effacée sur certaines parties de la charte.
Cliquer pour fermer

Pour éviter tout problème d'affichage, merci de faire usage d'un des navigateurs fournis sur le disque compact (voir la page des ressources).